Nou, schiet mij maar lek. Ik maak net, in navolging van jou, een page aan met experimentele plugins. Vooral ook omdat er weinig tot geen feedback is op het forum mbt volgende stappen.
Het plugin forum is read only, kan ik begrijpen als een soort aankondiging plaats voor officiele plugins maar waar moet je dan terecht met je eigen brouwsels die in mijn ogen ook nuttig kunnen zijn voor anderen?
Ik denk dat het verwijderen van je site niet echt uitmaakt/bijdraagt aan de (on)duidelijkheid die zowieso al niet erg goed is wat betreft Nodo. Het is een mooi project maar ik ben al een paar keer op arduino project sites commentaar tegengekomen dat mensen Nodo te gecompliceerd vinden en niet de juiste info kunnen vinden.
Zelf ben ik ook nog steeds aan he graven naar info zoals wat het nut is van die commando's (okay het zorgt voor een pull structuur waar ik eerder aan een push structuur zou denken - afwijkend denken mag he

) maar wat ik vooral zoek is of er een structuur in die variabelen zit en of er afspraken zijn over bv. hoe een temperatuur opgeslagen word.. (omgaan met negatieve waarden enzo)