nodo-domotica.nl

NODO blijft enorm vaak "hangen"

Voor hulp om je Nodo aan de praat te krijgen

Re: NODO blijft enorm vaak "hangen"

Berichtdoor softwareregi » 09 mei 2014, 23:58

Formateer de sd card eens of probeer eens andere sd card
Laatst bijgewerkt door softwareregi op 09 mei 2014, 23:59, in totaal 1 keer bewerkt.
Gr. John
softwareregi
 
Berichten: 254
Geregistreerd: 29 aug 2011, 14:05

Re: NODO blijft enorm vaak "hangen"

Berichtdoor mDieli » 10 mei 2014, 09:03

Hoi John,

bedankt voor je tip. Helaas heb ik de afgelopen weken al 3x een ander SD kaartje gebruikt. (Tevens ander type en grootte)
Dit was helaas niet de oplossing.

@OCMEROS, Een reset heb ik inmiddels ook een aantal keren geprobeerd. Met diverse R-versies.


Ook het proberen van een Pre-3.7 release hiep niet en ook het gebruik van anderee voedingen niet (USB chargers en DC adapters).

Ik heb nu de RawSignla plugin (Plugin 018) erop staan om te kijken of hier nog iets uit te halen is. Ik heb op dit moment geen locatie beschikbaar om de Nodo tijdelijk neer te zetten om offsite te testen.

@Bryan241, Je gaf aan ook problemen te ondervinden, hoe staat het er momenteel bij jou voor?
mDieli
 
Berichten: 59
Geregistreerd: 09 nov 2013, 07:12

Re: NODO blijft enorm vaak "hangen"

Berichtdoor bryan241 » 10 mei 2014, 10:28

Ik heb helaas niet veel tijd gehad om te kunnen testen. Wat ik wel heb kunnen testen is dat bij het versturen van een cookie (niet de eerste, maar een willekeurige cookie) er vreemde tekens in de serial monitor komen en dat vanaf dat moment de nodo niet meer reageert.
Wegens de waf ben ik tijdelijk terug gegaan naar een heel oude release. Ik heb overigens geen nes.
bryan241
 
Berichten: 172
Geregistreerd: 07 jan 2012, 14:14

Vorige

Keer terug naar Nodo aan de praat krijgen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron