nodo-domotica.nl

Nodo variabele gebruiken in Arduino Sketch

Hier alles over de Software in de Nodo

Nodo variabele gebruiken in Arduino Sketch

Berichtdoor aukesteenkamp » 09 jul 2014, 11:12

Ik zou graag een Nodo variabele kunnen aanroepen en gebruiken in een Sketch (bv in een UserPlugin)

Voorbeeld (dit is een vereenvoudigd voorbeeld, niet de uiteindelijke toepassing :) :) )
Stel, ik wil een x-aantal keer een led laten knipperen wanneer ik een userplugin commando uitvoer.
Voor "X" zou dan de waarde van Nodo Variabele 1 gebruikt moeten worden.
De waarde van variabele 1 bijvoorbeeld is via de webapp of eventlist in te stellen.
dus, variabele 1 = 5, led knippert 5 keer. variabele 1 = 10, led knippert 10 keer

Is er een code waarmee ik de waarde van een variabele kan aanroepen in de arduino sketch?

iets in de trant van:

int varLedBlink = NodoVariable(1)

Alvast bedankt!

Auke
aukesteenkamp
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 15 okt 2012, 18:09

Keer terug naar Nodo Software

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron