nodo-domotica.nl

Performance Nodo

Hier alles over de Software in de Nodo

Performance Nodo

Berichtdoor negraohikal » 10 feb 2014, 00:58

Ik ben momenteel bezig om m'n eigen webinterface te implementeren voor de nodo (gebaseerd op AngularJS met asp.net webapi als backend) Ik ben al een eind op weg, communicatie met de nodo werkt, ook in de secure mode. Wat me alleen opvalt is dat het best wel even duurt voordat ik een request gedaan krijg.

Als ik een event via http naar de nodo stuur (dat werkt) dan duurt het bijna 1,6 seconden voordat het is afgehandeld op mijn webserver (lokaal LAN, reactietijd van de webserver op page requests is <22ms). Voor zover ik nu na kan gaan wordt met name gewacht op het afhandelen van het request door de Nodo.

Is dit normaal?

Wat gebeurt er trouwens als de Nodo druk bezig is met die webrequests en er komt nog een event binnen, bijvoorbeeld mijn s0 pulsemeter? :)
negraohikal
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 07 dec 2013, 14:17

Re: Performance Nodo

Berichtdoor Paul » 30 maart 2014, 01:27

Het kan zijn dat de server/nodo de verbinding te lang open houdt. Er zit in de laatste release een aanpassing.

Pulsen worden gewoon geteld. Alle andere verwerking ligt tijdelijk stil. Gestapeld binnenkomen van events via HTTP worden gebufferd door de WizNet.
Groeten Paul
Paul
 
Berichten: 1152
Geregistreerd: 31 aug 2011, 20:33


Keer terug naar Nodo Software

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron