nodo-domotica.nl

Installatie WebApp 1.5

Post hier vragen en ervaringen die betrekking hebben op het gebruik en configuratie van de WebApp

Installatie WebApp 1.5

Berichtdoor rjmulder » 10 feb 2016, 20:42

Hallo,

Ik loop tegen problemen aan met de installatie van WebApp 1.5 op een Raspberry pi.

De oude WebApp had ik werkend op een Raspberry pi B deze wil ik graag vervangen.

Wat ik heb gedaan is de laatste Rasbian gedownload en deze op de Raspberry gezet hierna Apache2 PHP5 mySQL PhpMyAdmin geïnstalleerd, de stappen om PDO, cURL, Mod_Rewrite en Mod_Header heb ik volgens mij ook goed uitgevoerd. Hoe is dit te controleren?

Vervolgens een database aangemaakt en een import gedaan hierna de WebApp bestanden geupload naar de Raspberry dit ging allemaal goed.

Ga ik naar de pagina heen dan krijg ik een menu links bovenin te zien in het midden undefined en de tijd staat in het midden onderin.

Wat doe ik fout?
Ik zou dit graag werkend willen hebben om daarna met sensoren aan de gang te gaan en een koppeling te maken met Domoticz.
rjmulder
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 29 jul 2013, 14:31

Re: Installatie WebApp 1.5

Berichtdoor rjmulder » 13 feb 2016, 13:35

Ben nog niet verder dat de WebApp werkt :(

Wel een aantal dingen nagekeken. En als ik het goed zie zijn PDO, cURL, Mod-Rewrite en Mod-Header actief. Dit zou dus goed moeten zijn.
rjmulder
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 29 jul 2013, 14:31

Re: Installatie WebApp 1.5

Berichtdoor rjmulder » 19 feb 2016, 22:15

Omdat ik het niet op de Raspberry aan het draaien kreeg heb ik het geïnstalleerd op de Synology dit heb ik nu werkend.
rjmulder
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 29 jul 2013, 14:31


Keer terug naar Nodo WebApp

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron