bunny007 schreef:Misschien wel handig om even het probleem te isoleren, even voor de test terug naar R744 (na backup), om even te kijken of je probleem misschien door de versie komt,..zou kunnen.
Ik was ook nog vergeten te vermelden dat je PortInput 6637 en SettingsSave moest doen, maar aan de hand van je test en info had je dat al door. Dat je geen bestanden kan zien of commando's kan geven, status, etc, betekend simpelweg dat de Webapp niet bij de nodo kan komen.
Stuur s.v.p. nog even de info van het commando "status" en "status HTTPHost", nadat je de hele procedure opnieuw hebt gedaan, "reset" commando op de nodo, opnieuw koppelen, misschien valt er nog iets op.
Update : Probeer anders eens poort 6639, oplossing van TeamKleijn (viewtopic.php?f=36&t=2399)
6639 werkte niet voor 779, maar wel voor 744. Ook 6637 werkt met 744. Met andere woorden, ergens na 744 zijn de releases weer uit elkaar gegroeid.
Ik was met een aantal plugins aan het experimenteren in 749 en nu wel toe aan spelen met ESP8266. Ik ga nog kijken of 765 met de nieuwe Webapp wil samenwerken.
Lastig al die keuzes

Bedankt voor de hulp!