[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Toon onderwerp - Events worden gemist bij (te) snel versturen • nodo-domotica.nl

nodo-domotica.nl

Events worden gemist bij (te) snel versturen

We zitten zoals bekend in de ontwikkelfase. Van diverse gebruikers heb ik al goede suggesties gekregen. Hier discussiëren we over de functionaliteiten van de nieuwe release.

Events worden gemist bij (te) snel versturen

Berichtdoor Petervd » 15 sep 2014, 13:04

Petervd
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 01 dec 2011, 16:25

Re: Events worden gemist bij (te) snel versturen

Berichtdoor manjh » 15 sep 2014, 14:09

Het doorsturen naar de webapp kan relatief langzaam zijn. De centrale nodo is dan bezig met communicatie met de webapp, terwijl de andere nodo al de volgende waardes aan het sturen is. Verbaast me niks dat je er dan een paar mist.

Je kunt dit oplossen door meerdere timers te grbuiken, maar veel eenvoudiger is het om meteen na het verzenden van een variable een statement in te voegen met een delay van bijv. 1 seconde.
De zendende nodo stuurt dan niet alles vlak achter elkaar, maar in een ritme van 1 per sec. Ongeveer.
Hans
manjh
 
Berichten: 1173
Geregistreerd: 29 aug 2011, 14:39

Re: Events worden gemist bij (te) snel versturen

Berichtdoor mvdbro » 15 sep 2014, 16:07

mvdbro
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: 21 okt 2011, 12:06

Re: Events worden gemist bij (te) snel versturen

Berichtdoor Petervd » 17 sep 2014, 10:49

Heren,

Dank, Dat maakt een hoop duidelijk. Ik zal jullie tips implementeren.

gr Peter
Petervd
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 01 dec 2011, 16:25


Keer terug naar De nieuwe release

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron