nodo-domotica.nl

Te koop: AWMT-230 Inbouwzender

Wil je iets te koop aanbieden of zoek je iets voor je Nodo, medt het hier.

UITSLUITEND NODO GERELATEERDE PRODUCTEN, GEEN COMMERCIËLE HANDEL, GEEN ACQUISITIE.

Te koop: AWMT-230 Inbouwzender

Berichtdoor DrEnergy » 07 mei 2013, 15:25

Bij deze heb ik een AWMT-230 Inbouwzender te koop, ik heb deze van de week gehaald bij de Gamma. Helaas heb ik over het hoofd gezien dat deze alleen werkt als het bestaande schakeldraad ook is aangesloten.

Eventueel wil ik hem ook ruilen voor de AWMT-003 Inbouwzender.

---
Of is er iemand die toevallig weet hoe ik hem alsnog aan de praat krijg. De situatie is als volgt:

Heb twee plafond lampen welke ik schakel met een dubbele schakelaar in de muur. Nu heb ik voor 1 van deze lampen een ACM-100 Inbouwdimmer multi gekocht. De bedoeling is dat ik bij zowel het schakelen via de schakelaar als via de webapp de status van de lamp kan zien.

Als ik hem nu schakel gaat de ontvanger aan, ik heb de fasedraad verbonden met de schakeldraad van de lamp zodat deze altijd aan staat en dus de ontvanger altijd aanstaat. Alleen de AWMT-230 werkt alleen als ook het schakeldraad en de fasedraad verbonden is met de schakelaar.

Wie of wie kan me hiermee helpen.
DrEnergy
 
Berichten: 145
Geregistreerd: 04 jan 2012, 09:09
Woonplaats: Dordrecht

Re: Te koop: AWMT-230 Inbouwzender

Berichtdoor ThijsH » 07 mei 2013, 15:50

Waarom zou je hem niet gewoon terug brengen naar de gamma?
ThijsH
 
Berichten: 68
Geregistreerd: 24 nov 2011, 10:55

Re: Te koop: AWMT-230 Inbouwzender

Berichtdoor mvdbro » 07 mei 2013, 15:52

Is het niet handiger om beide lampen via KAKU te gaan bedienen en dan gewoon een dubbele KAKU zender op de muur plakken?
mvdbro
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: 21 okt 2011, 12:06

Re: Te koop: AWMT-230 Inbouwzender

Berichtdoor DrEnergy » 07 mei 2013, 16:01

Volgens mij neemt de Gamma KAKU spullen niet retour als het is geopend. Ik zal voor de zekerheid vanavond langs rijden.

@mvdbro: Ik wilde juist graag gebruik maken van de bestaande schakelaar.
DrEnergy
 
Berichten: 145
Geregistreerd: 04 jan 2012, 09:09
Woonplaats: Dordrecht


Keer terug naar Te koop / gevraagd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron