nodo-domotica.nl

Even Voorstellen Peter

Vertel iets over jezelf, je achtergrond en wat voor doel je voor ogen hebt met de Nodo.

Even Voorstellen Peter

Berichtdoor pkleingu » 17 okt 2012, 18:11

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Peter. Ben al een poosje bezig met domotica. Ben begonnen met een x10 alarmcentrale met domotica. Ben sinds kort bezig met vera lite(z-wave) met rfxtrx ontvanger. Krijg het alleen nog niet voor elkaar mijn domotica met een logitech 1100 afstandsbediening aan te sturen. Ik had al een IR7243 gekocht via marktplaats waarmee ik een cm11(die ik nog had liggen) wilde aansturen op de vera.
Dat bleek erg problematisch. Toen een JB light manager gekocht via marktplaats omdat ik de kaku signalen kon opvangen met mijn rfxtrx ontvanger aan mijn vera. Deze is op dezelfde dag van aankoop overleden na de firmware update. Vandaar dat ik niet veel vertrouwen meer heb in de lightmanager.
Gisteren na lang zoeken op de nodo uitgekomen. Ben benieuwd wat een nodo met Arduino Mega 2560 met netwerk interfase en geheugenkaartreader gaat kosten. Ik las op het forum dat er ook een gecombineerd printje in de maak is. In hoever kan ik dit project gebruiken om signalen van mijn harmony 1100 om te zetten in kuku opdrachten of in http opdrachten die ik weer kan gebruiken om scenes op mijn mios vera lite aan te sturen? En is de software hier klaar voor of kan ik beter nog even wachten? Verder hoop ik ook een bijdrage te leveren aan dit forum met de kennis die ik al heb en ook nog zal op doen.
een klein begin is gemaakt
pkleingu
 
Berichten: 45
Geregistreerd: 17 okt 2012, 17:17

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron