nodo-domotica.nl

Even voorstellen: PietM

Vertel iets over jezelf, je achtergrond en wat voor doel je voor ogen hebt met de Nodo.

Even voorstellen: PietM

Berichtdoor PietM » 17 aug 2012, 08:49

Ondanks het feit dat ik nog geen werkende nodo heb (door logistieke problemen), toch even voorstellen. Ik ben Piet Marcus en woon net over de grens in Duitsland. Ik zocht een goede manier om lampen met een afstandbediening te kunnen schakelen voor m'n thuisbios. Omdat ik naast een afstandbediening ook nog graag fysieke knoppen op de muur wil (handig bij binnenkomst) en ik wel controle wil houden over wat er wanneer gebeurt viel de Lightmanager af en kwam nodo in beeld.

Ik ben een leek op hardware gebied (mijn schrik was groot toen ik er achter kwam dat ik voor de koppelprint echt zelf aan de slag moest en heb toen ook maar m'n eerste soldeerbout gekocht ;) ) maar een stuk beter thuis in software. Hopelijk kan ik door mee te helpen met de softwareontwikkeling wat teruggeven aan de community!
PietM
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 02 maart 2012, 08:04

Re: Even voorstellen: PietM

Berichtdoor mvdbro » 17 aug 2012, 11:17

Welkom bij de club! Ik denk dat er in de toekomst een groeiende behoefte gaat ontstaan aan userplugin ontwikkelaars, dus mensen die kunnen (of willen leren) programmeren in C language zijn altijd handig.

gr
Martinus
mvdbro
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: 21 okt 2011, 12:06

Re: Even voorstellen: PietM

Berichtdoor PietM » 17 aug 2012, 12:14

Het is alweer een jaar of 14 geleden dat ik een C-compiler heb aangeraakt, maar als je de nodo-code (die te downloaden is) bedoeld, daar kan ik zeker wat in betekenen. Maar, zoals gezegd, het hardware-deel is niet helemaal mijn ding (ben werkzaam in kantoor- en webautomatisering) dus als het te technisch wordt ben ik langer bezig ;)
PietM
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 02 maart 2012, 08:04


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron