nodo-domotica.nl

Even voorstellen: Rivo (Ivo)

Vertel iets over jezelf, je achtergrond en wat voor doel je voor ogen hebt met de Nodo.

Even voorstellen: Rivo (Ivo)

Berichtdoor Rivo » 15 aug 2012, 14:37

Beste forumleden,

Ik ben Ivo en op dit moment nog woonachtig in Ridderkerk. Verwachting is dat we begin volgend jaar met de verbouwing van ons huis klaar zijn en dit dan ook zullen gaan bewonen. Tot nu toe heb ik het een en ander al gemaakt met Arduino Uno R3. Zoals bijvoorbeeld met een spelletje op computer en dan een dashboard laten aansturen, politielampen, segmenten tellers, rs232 – 485 converters, ethernet gerommel, ect. Ook beschik ik over een simulator met ruitenwissermotoren waardoor de stoel daadwerkelijk beweegt als je bijvoorbeeld over een Curb-stone rijdt en ect. Verders nog met Domotica bezig geweest en werkte wel grappig op de Arduino en Smartphone. Echter vind ik het Nodo product een vele malen mooier. Ook met ontwikkeling ben ik altijd wel in om iets nieuws te ontwikkelen. Mijn huidige functie is als inbedrijfsteller aan het werk in de meet en regeltechniek bij een grote installateur. Hiervoor mijn loopbaan belopen in de software voor de klimaatinstallaties. Met regelaar ben ik eigenlijk altijd opgegroeid, qua taal helaas niet altijd, excuses hiervoor alvast. Mijn d’s en t’s kunnen nogal eens door elkaar gaan (vele ziekenhuisbezoeken in mijn hele jonge jaren ten koste van school). Graag hoop ik veel met jullie op het forum dingen uitvinden, oordelen, bevinden, vermaken, ect….

Eerst maar eens een Nodo-shield met Mega 2560 scoren, de meterkast slave maak ik zelf wel ;)
Rivo
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 15 aug 2012, 14:20
Woonplaats: R'kerk - Kapelle

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron