nodo-domotica.nl

Even voorstellen: Willem

Vertel iets over jezelf, je achtergrond en wat voor doel je voor ogen hebt met de Nodo.

Even voorstellen: Willem

Berichtdoor TheWheel » 07 aug 2012, 17:41

Hallo mede knutselaars,

Ik ben een typisch "hebben-dinge-mannetje". Alles met een batterij of snoer heeft mijn aandacht.
Van oudsher Elektronicus (digitale technieken) maar daarna al snel over naar ICT. Heb ondertussen ruim 35 jaar ervaring vanaf machinecode tot aan COBOL, met alles daartussen. Laatste vijftien jaar vooral UNIX en PHP.
Helemaal klaar met Windows en via Linux nu toch vooral OSX / iOS fan.
Ik heb absoluut geen enkele zinvolle toepassing voor Nodo maar vind het wel zo gaaf dat ik er mee "aan de gang" wil. Vooral de aansturing vanaf een webserver (en dan natuurlijk met iPhone en iPad als client) lijkt me een leuk tijdsverdrijf!

Nu nog uitzoeken wat "wat" is en wat je nodig hebt en (nog belangrijker) waar je het kunt "krijgen".

Wat ik op alle sites die over dit project gaan (en dat zijn er vreemd genoeg nogal wat) moeilijk uit kan vinden is, wat "actueel" en wat "gedateerd" is. Ik snap natuurlijk wel dat de grondleggers alles ook maar in hun vrije tijd doen (good job, by the way!!) maar voor een beginner is er niet uit te komen.

Zo zou ik bijvoorbeeld graag de laatste permutatie van de Nodo-shield (bouwpakket/printplaat) willen hebben maar geen idee hoe je daar aan kunt komen (helemaal zelf pionieren trekt me niet zo) en ook niet wat ik dan nodig heb ...

Nou ja wie weet komen we elkaar nog een keer tegen op dit forum. For now: happy hobbying!

Groet,
Willem
TheWheel
 
Berichten: 35
Geregistreerd: 07 aug 2012, 11:08
Woonplaats: Almere

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron