nodo-domotica.nl

Even voorstellen Jan

Vertel iets over jezelf, je achtergrond en wat voor doel je voor ogen hebt met de Nodo.

Even voorstellen Jan

Berichtdoor Jandl » 11 jul 2012, 15:00

Mijn naam is Jan, en ik ben al enige tijd op zoek naar een goede oplossing om de woonomgeving te automatiseren. Mijn roots liggen bij industriële PLCs, echter gezien de wired oplossingen is dit moeilijker toepasbaar in de thuisomgeving. Via diverse omzwervingen uiteindelijk op jullie site beland.
Het "nodo" concept spreekt me erg aan omdat het knutselen met elektronica en zelf programmeren altijd mijn intresse heeft gehad. Uiteraard heb ik een aantal vragen.
Wie kan mij helpen om een goede configuratie samen te stellen, ik wil de Nodo standalone laten draaien, koppelen met mijn router en diverse wireless I/O kunnen besturen. Denk hierbij aan Kika, weerstation e.d.
Ik heb gelezen dat er pas een actie is geweest waarbij bouwpakketten besteld kunnen worden, ik weet niet of het printje voor RF zender/ ontvanger, realtime clock en IR zend/ontvanger nog leverbaar is?
Ik denk zelf aan de combinatie van een arduino mega met een ethernetshield en bovengenoemde print.

Graag jullie advies, en complimenten met het initiatief voor dit forum.

Groet Jan
Jandl
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 10 jul 2012, 12:19

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten

cron