nodo-domotica.nl

Even voorstellen ALMulder

Vertel iets over jezelf, je achtergrond en wat voor doel je voor ogen hebt met de Nodo.

Even voorstellen ALMulder

Berichtdoor almulder » 24 mei 2012, 20:58

Hoi,
Ik ben Louis mulder en woon in Haaksbergen. Ik heb vroeger ooit hardware gedaan (1970) en daarna (1974) ben ik toch de software maar ingegaan. Op dit moment ben ik werkzaam als project leider in de automatisering.
Ik heb ook een eigen bedrijf sinds 1992, waarmee ik software ontwikkelde voor het uitrollen Windows en Linux en applicaties op PC's en een ingebouwde helpdesk. Het tijdperk van de PC's begint een beetje af te lopen. Ik zoek nu iets anders, waarmee ik kan hobby'en en wie weet ook nog commercieel kan maken, omdat volgens mij Low Budget Domotica aan de vooravond staat om verder uit te rollen.
Ik ben voor een paar weken geleden begonnen om mijn TV set via mijn Android apparaten aan te sturen. Heb toen een WF2IR module van Global Cache gekocht en ben begonnen met OpenRemote. Vervolgens heb ik er een TX-443 module bijgekocht om ook mijn KAKU lichtschakelaars mee te bedienen. Dit werkt perfect, maar wil je nog wat meer automatiseren, dan mis je toch een aantal functies.
Dus bij het zoeken op het internet kwam ik dit project tegen en daar zie ik wel alle mogelijkheden, die ik bij OpenRemote mis.
Ik heb net een setje besteld: Arduino Mega 2560, PoE module en een Ethernet Shield. Ik sta dus te popelen om er mee te gaan stoeien.

Ik las op dit forum, dat er ook NODO Shields te koop zijn, waar kan ik die bestellen?
almulder
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 24 mei 2012, 20:29
Woonplaats: Haaksbergen

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron