nodo-domotica.nl

Erik

Vertel iets over jezelf, je achtergrond en wat voor doel je voor ogen hebt met de Nodo.

Erik

Berichtdoor erik » 12 dec 2014, 18:36

Behoor tot de senioren op dit forum (60+)
Ik ben in 1967 in de automatisering terecht gekomen dus mag gerust stellen dat ik over een zeer ruime (en inmiddels verouderde) kennis en ervaring beschik. In die tijd van alles gedaan, vanaf het programmeren van besturingssystemen (in machine taal) tot projectleider van inmense ICT projecten, voornamelijk in de bank en verzekeringssector.
Doordat we vaak langdurig van huis zijn, hadden we behoefte aan een aanwezigheidssimulatie. Vorig jaar een Arduino aangeschaft en geprogrammeerd (in C+, dat was weer even achter het oor krabben.) en een aantal RF schakelaars aangeschaft bij de Lidl.
Te lui om me nog te verdiepen in het bouwen van applicaties voor een smartphone, heb ik me sinds heel kort op het Nodo project gestort.

Mijn hele ervaring behelst programma's die sequentieel zijn opgebouwd. Probeer nu mijn "and, or, if then else" gedachtegang om te bouwen naar een event driven benadering. Verwacht dat ik daar wel eens over zal struikelen.
erik
 
Berichten: 59
Geregistreerd: 12 dec 2014, 18:04

Re: Erik

Berichtdoor rwijbenga » 12 dec 2014, 20:19

Welkom bij de club !
Hopelijk ga je er veel plezier aan beleven.
rwijbenga
 
Berichten: 344
Geregistreerd: 28 aug 2011, 14:58

Re: Erik

Berichtdoor manjh » 13 dec 2014, 23:13

Ha, fijn. Eindelijk een geestverwant! Iemand die nog snapt wat assembler allemaal kan... de absolute basis van elk systeem!
Hans
manjh
 
Berichten: 1173
Geregistreerd: 29 aug 2011, 14:39

Re: Erik

Berichtdoor mDieli » 14 dec 2014, 09:00

Welkom!
mDieli
 
Berichten: 59
Geregistreerd: 09 nov 2013, 07:12


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron