nodo-domotica.nl

FF voorstellen: Peter

Vertel iets over jezelf, je achtergrond en wat voor doel je voor ogen hebt met de Nodo.

FF voorstellen: Peter

Berichtdoor pikkemoos » 06 dec 2011, 19:03

Hallo,

Mijn naam is Peter en ben op dit forum gekomen door het Logitech Harmony forum waarbij ik zeer veel interresse had voor het domotica gedeelte.... Ik vond het alleen veel te duur... maar dit NODO gebeuren is veel interressanter en betaalbaarder....super.
Ik wacht op de nieuwe zending voor de bouwpakketten en ga dan zeker bouwen en beginnen, kan niet wachten...
Enig zicht op wanneer er weer wat bouwpakketten loskomen???? en is het mogelijk om een mailtje te krijgen???? als de samenkoopaktie wordt gestart.... Mij kan je in ieder geval noteren.

Grtz Peter
pikkemoos
 
Berichten: 31
Geregistreerd: 30 nov 2011, 17:55
Woonplaats: Alkmaar

Re: FF voorstellen: Peter

Berichtdoor Paul » 06 dec 2011, 20:17

Welkom.

Zodra de bouwpakketten beschikbaar zijn komt er een melding op het forum. Zoals het er nu maar uit laat zien gaat het niet meer voor de kerst lukken. Je kunt natuurlijk altijd de onderdelen los kopen en het geheel op een breadbordje opbouwen. Lekker even mee spelen en dan gelijk door naar de nieuwe Nodo release als die beschikbaar is. We zijn volop bezig met ontwikkelen.
Groeten Paul
Paul
 
Berichten: 1152
Geregistreerd: 31 aug 2011, 20:33


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron