Ik ben Dirk, woon aan de rand van Ederveen, (tegen Veenendaal aan), en ben al geruime tijd bezig met Nodo.
Ontzettend leuk project. 1,5 jaar geleden begonnen met de NoDo Deu, via USB aan een Synology schijf verbonden zodat via internet het één en ander te schakelen was.
Ik schakel op de begane grond alle verlichting, (al dan niet dimbaar), de buitenverlichting en een waterpartijtje in de tuin. Inschakelen met KAKU afstandsbediening of op zonsondergangbasis, uitschakelen op tijd (als ik iig op bed lig) of met afstandsbediening op mn nachtkastje.
Wensen: een onlangs aangesloten LDR inzetten voor de 'wat-is-het-vanavond-vroeg-donker-avonden', en een dimbare lamp als wake-up-light inzetten, maar dan wel snel en simpel de tijd daarvoor in kunnen stellen (liefst via de webapp).
Afgelopen weken overgeschakeld naar de Nodo Mega met Ehternetshield. Gebruikmakend van de WebApp ben ik echt blij met de geweldige ontwikkelingen die Paul en zijn kornuiten ons biedt! Chapeau!
Sinds ik nu dus een logging kan bijhouden van de meeste 433 Mhz signalen die door de lucht heen tetteren, en daar zie ik veel Nodo commando's van meerdere Nodo's voorbijkomen!!een oproep; wie o wie zit er vlak bij mijn woning in Ederveen nog meer met KAKU/NODO te spelen

Groeten,
Dirk v M, GRS 28, Ederveen.