nodo-domotica.nl

Nodo Tablet voor aan de muur...

Alles over het besturen van je Nodo met behulp van je Android, IPhone of IPad

Re: Nodo Tablet voor aan de muur...

Berichtdoor mvdbro » 01 feb 2013, 15:28

Het had zo mooi kunnen zijn. Maar helaas is mijn el-cheapo Polariod MIDC700 niet bepaald stabiel. Hij staat dus altijd aan met de Webapp in fullscreen middels Dolphin HD browser, maar doorgaans niet langer dan een dag. Dan hangt die min of meer of heeft zich spontaan gereset en staat dus in het hoofdscherm... Is Andoid 4.0.4 en heeft nog geen update beschikbaar. Dit schiet dus ook voor geen meter op :evil: :evil: :evil: Dus de oude Yarvik TAB250 tablets voorzien van een custom ROM. Ze zijn nu iets sneller en ik heb deze maar weer in gebruik genomen. :D

Zijn er mensen met vergelijkbare ervaringen? Zou ik een maandagmorgen exemplaar hebben of zou het de Android versie zijn??? Ik kan ook mijn Google Nexus aan de muur schroeven maar dat is wel een dure optie voor een bedienconsole.

Dus eigenlijk nog steeds op zoek naar een snel bedienconsole dat het ook nog blijft doen... Was net bij de MM en zag een Yarvik 264 en een NextBook 7 (beide terplekke staan testen met de Webapp, gaat prima). Maar blijven ze stabiel? Kan moeilijk twee dagen bij de MM blijven staan...

Alle tips zijn welkom...
mvdbro
 
Berichten: 1092
Geregistreerd: 21 okt 2011, 12:06

Re: Nodo Tablet voor aan de muur...

Berichtdoor nodojohn » 02 jan 2015, 11:47

Even een vraag tussendoor,

Hoe bevestigen jullie de tablet aan de muur?
Hebben jullie er continu een voeding op aangesloten?

Mvg john
Hardware in gebruik:
Nodo mega, diverse kaku ontvangers, alecto ws3500 weerstation, Acer tablet aan de muur.
nodojohn
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 27 dec 2014, 18:04
Woonplaats: Eindhoven

Vorige

Keer terug naar Android & iOS

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron