nodo-domotica.nl

Lamp automatisch uit na 5 minuten

Met de Nodo commando's en dee Eventlist kun je vrijwel elke domotica wens realiseren. De Nodo beschikt hiervoor over een eigen script-taal waarmee u uw domotica wensen kunt realiseren. Plaats hier uw vragen en tips die hier op betrekking hebben.

Re: Lamp automatisch uit na 5 minuten

Berichtdoor kabouter » 18 nov 2014, 13:28

Sjoerdp schreef:Zou je die plugin code met ons kunnen delen? Ik heb zojuist ook een setje besteld :-)

Je heb een pb mail
kabouter

Berichtdoor manjh » 18 nov 2014, 14:49

kabouter schreef:
manjh schreef:
gebruik je een plugin hiervoor? Mijn sensoren geven slechts 1 signaal, bij beweging. En die pik ik gewoon op als rawsignal.

Ik gebruik hier plugin 254 voor,
daarom zie ik dan ook AlarmSensor xxx binnen komen.

p.s.zijn zo te zien ook dezelfde type sensoren

Blijft vreemd dat jij 2 signalen krijgt. Ik heb drie van dit soort sensors, en die geven alleen een signaal zodra een beweging wordt waargenomen. Geeft niet, met een timer kun je zelf besluiten dat bijvoorbeeld na 1 minuut geen bewegings-signaal, het alarm is afgelopen.
Hans
manjh

Berichtdoor kabouter » 18 nov 2014, 16:01

manjh schreef:Blijft vreemd dat jij 2 signalen krijgt. Ik heb drie van dit soort sensors, en die geven alleen een signaal zodra een beweging wordt waargenomen. Geeft niet, met een timer kun je zelf besluiten dat bijvoorbeeld na 1 minuut geen bewegings-signaal, het alarm is afgelopen.

de 2 signalen zijn geen AlarmSensor 0,3831206 on/off
maar 2 opvolgende codes zoals AlarmSensor 0,3831206 (alarm ) en AlarmSensor 0,3831207 ( herstel )
Maar nu na het schakelaartje ff op off/on gezet en nu nog maar 1 melding :?: heel vreemd
nog vreemder ... na 5 min meld ie weer met 2 codes alarm/herstel
kabouter

Vorige

Keer terug naar Nodo scripts