nodo-domotica.nl

een goed begin

Hier past alles wat niet direct met domotica en/of de Nodo te maken heeft.

een goed begin

Berichtdoor drhuer » 27 sep 2011, 21:41

members van dit forum; aangezien dit forum nog in ontwikkeling is en een goed begin het halve werk is (en veel werk in de toekomst bespaart) lijkt het me zinnig om een zo overzichtelijk mogelijk forum in te richten. voordat dit forum er was heb ik zitten spelen met smf forum (helaas is het phpbb geworden maar dat maakt niet uit natuurlijk. onderstaande forumindeling is denk ik een zeer goede start qua indeling. verder mis ik een "upload"button in de onderwerpen. hier kun je in de toekomst natuurlijk foto's/afbeeldingen etc etc. kwijt. (Had namelijk een screenshot van mijn testömgeving"maar dat werkt niet lekker.

Even voorstellen
Ben je een nieuw member van dit forum stel je dan even netjes voor

Marktplaats (te koop/gevraagd)Heb je teveel KAKU'S of ben je op zoek naar iets zet hier je advertentie ?

Support

Software
Heb je support vragen mbt software. zet hier je support vraag neer.

Hardware
zet hier je vragen neer mbt Hardware support
Jou project

Project
ben je bezig om nodo-te implementeren in jou huis zet dan hier je (bouw verslag) neer.
Sub-boards: Lopende projecten, Afgeronde projecten

NODO request

Future requests
Heb je een request voor komende releases van NODO? zet deze dan hier neer
Requests Archief

How to
How to's
Heb je een goed stappenplan? zet deze dan hier neer.
drhuer
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 10 sep 2011, 18:47
Woonplaats: Nieuwegein

Re: een goed begin

Berichtdoor Paul » 27 sep 2011, 23:46

Dank voor de tips. enkele gelijk doorgevoerd. Upload button laat even op zich wachten i.v.m. bandbreedte en capacity. Volgt wellicht nog. Tot ie tijd kun je natuurlijk een url laten verwijzen naar google documents, dropbox of wat dan ook.

Thanks
Groeten Paul
Paul
 
Berichten: 1152
Geregistreerd: 31 aug 2011, 20:33


Keer terug naar Algemeen/Off-Topic

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron