nodo-domotica.nl

Mijn Nodo

Laat hier anderen je eigen gemaakte Nodo projecten zien.

Re: Mijn Nodo

Berichtdoor TheWheel » 20 aug 2012, 21:59

PietM schreef:Blijkbaar is het toch goed gegaan ;)

Ik had het eerst via DropBox gedaan, maar dat lukt om de een-of-andere reden niet. Nu maar via ImageShack zoals je direct al voorstelde ;-)
TheWheel

Berichtdoor TheWheel » 20 aug 2012, 22:02

proza schreef:Je had de draadjes ook aan de onderzijde van je print kunnen bevestigen. Nog fraaier, voor de rest mooi gemaakt hoor. :D

Dit is voor het eerst in dertig jaar dat ik weer zo aan het solderen ben geslagen en mijn ogen zijn al niet zo goed meer.. Daarom maar een beetje combinatie van boven en onder de printpraat.
TheWheel

Berichtdoor TheWheel » 20 aug 2012, 22:05

softwareregi schreef:Ziet er goed uit ! Heb je daar ook een kostenplaatje bij ?
Waarom plaats je de 2 10K weerstanden bij de RTC niet ?

Momenteel wordt de nieuwste print van de Nodo serie getest, dit is 1 print die op de Mega gezet kan worden en die alle Nodo functies, aansluitingen en ethernet in zich heeft.

Blijf het forum in de gaten houden.

gr. John

Hallo John,

Kosten zal ik op een rijtje zetten en op dit forum melden.

De twee pull-up weerstanden zitten al op het Tiny RTC boardje (overigens zitten ze bij het maken van de foto wel op het printje, maar ik heb ze eraf gehaald en een LED op de pulsuitgang gezet voor het visiuele effect ;-) ).

Ik was gewoon te ongeduldig om te wachten. Vooral omdat er geen tijdlijn (bij mij bekend) is wanneer zo'n nieuwe print er is..
Maar ik denk dat het wel een heel mooie oplossing is met een Ethernet en SDcard erop!
TheWheel

Berichtdoor SMC » 26 jan 2013, 02:04

proza schreef:
softwareregi schreef:Momenteel wordt de nieuwste print van de Nodo serie getest, dit is 1 print die op de Mega gezet kan worden en die alle Nodo functies, aansluitingen en ethernet in zich heeft.

Blijf het forum in de gaten houden.

gr. John

Ik doe niet anders :lol: , kan je een indicatie geven wanneer de bestelling mogelijk is.

Kijk, nog iemand die net als ik zit te wachten. Ook ik ben erg benieuwd naar de release van het nieuwe nodo shield.

TheWheel, kan je misschien een overzichtje maken van je shields. Of een goede foto maken. Ik (electronica noob) heb nogal moeite om het schema te vertalen naar iets wat op een print lijkt. Bij voorbaat dank !
SMC

Vorige

Keer terug naar Show je Nodo